måndag 14 december 2009

Sjukan & Hjärtsnörp.

Tänk att man alltid ska råka ut för ALLT..
Förstår inte riktigt, va har jag gjort gud för ont.. hehe
Sen i lördags har jag haft hjärtklappning, fast då kom det bara någon gång ibland.
Sen höll de på så över natten och över dagen igår..
Mot kvällen när vi skulle kika på film blev det värre!
Hjärtklappning stup i kvarten, tungt att andas och skakar som ett asplöv..
Riktigt otäckt.

Ringde rådgivningen och dom sa att åk upp på en gång!
Så de gjorde jag.
Vi kom in och dom kolla EKG & massa prover!
De va inget fel på proverna satt jag fick åka hem..
Hmm...
De var nog stress & jobbrelaterat sa läkaren.
Ja där får man för att man jobbar heltid, deltid & extra..
Inge jobb för mig idag..
Va hemma & vila rekomenderar dom visst..

De är bara göra som dom säger! Hehe..
Men det konstiga är att min moster & mormor har giftstruma och de kollade dom inte upp, konstigt tycker jag!
Men med lite vila så blir det nog bra!

Nu kikar jag & Emelie på BERT, hemskt mycket skojj!
Sen kan jag ju inte låta bli.. Mina sångelever ska ha inspelning idag, så de blir ju att åka upp och jobba ändå!







Inga kommentarer: