måndag 28 december 2009

Funäsdalen here we come.

Idag blev det bestämt i all hast att jag ska åka med familjen Forsling till Funäsdalen.. Woohoo..
Ska bli hemskt mycket skojj.
Åker redan imorgon kl 11.00..
Herrejösses, jag som inte har börjat packa än :S
Har varit på jakt efter skidbraller & jacka. Men efter många om och med så blev det Pers jacka & Mimmis braller.. Vilken tur man har!
Tack snälla ni!

Ja och jag ska prova åka bräda för första gången i mitt liv.. Hahaha

Det blir ett äventyr bara de..
Och det blir Angelica som får den äran att lära mig ;P Hahaha.. (Stackarn)
De ska nog gå bra ska vi se!
Envis som man är!
Knäproblem som vi båda har så får vi se om vi kommer hem hela överhuvudtaget ;P
Man kan ju alltid hoppas på det bästa!
Kamera är ett MÅSTE på denna resan..
Mycket skratt & bus.. Så den ska packas med!
Nu är det dags att packa & tvätta.


God Natt alla kära..
Love too you..



Inga kommentarer: