måndag 21 december 2009

Kattägare på köpet.

Igår kom jag hem från "glada Hudik" hehe..
Har varit hemskt mycket skönt att vara borta och ta det lugnt en helg :)
Tack min kära syster för en myshelg!
Och en katt fick jag med mig hem till lilla ettan på söder..
Lillebill kunde inte ha kvar Herr. Katt så då tog jag hem kissen :D
Hur mysig som helst..



Idag har jag åkt tomtebuss, de är nånting som x-trafik har kommit på.
Hur kul som helst, blomma, pepparkaka, godis & en reflex bjöds de på!
Inte dåligt de inte.

Sen har jag vart och handla på Ica Maxi, och de kan man ju säga vara en upplevelse i sig.. Lr va säger du kära kusin ;P haha..
Trasiga påsar, ingen skinka som duger och borttappade pengar.
Det kallas äventyr.

Har besök av en speciell liten tjej som ligger mig varmt om hjärtat, från huvudstaden..
Alva heter hon visst.


Imorgon ska det handlas juklappar med Sanya.. Och kl. 12.00 ska jag visst sitta i någon jury på Estraden, Polhem, Vasa & Borgis ska visst ha nån talang jakt..
Skojjigt.




Inga kommentarer: