onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Idag har fröken haft en underbar dag!!
Jobbat & sen stan med Kasper, Linnea & lilla Mellwin på en massa ärenden, Super mysig dag!
Sen bjöd paret på thaimat hemma hos mig..
Skratt & glädjetårar i en massa!


Dagens bästa..
Linnea: Huuuaaa, va är de här för litet lock... & kladdigt är de med..
Så kastar hon "locket" på mig som sitter brevid!
Jag hittar inte de där satans locket med kladd på..
Men efter ett tag så hittar jag och tittar mycket noga och bara tjuter av skratt..
Vadå lock?! De är ju för sjutton en klump med ris.. Ahahaha.
Då bröt vi ihop båda två.. Har aldrig skratta så mycket i hela mitt liv på en och samma kväll! Kasper tittar bara på oss som om vi vore knäpp i skallen!..
De låter nog inge roligt när jag berättar men kul som faan va de just då iaf ;P hahah..

Nu: På Kanal 5, Sex Rehab with Dr. Drew.. Hur kul som helst, haha..
Sen blir det till att sussa, lär gå till jobbet imorgon!
Bara de är sol så är det chill..

NattiNatt

Inga kommentarer: