måndag 15 mars 2010

Mandy & Jelan is the shiit.

Fick reda på idag att jag åker och jobbar på JuliaCamp redan på onsdagkväll!!
Och tänka sig att Joel ska jobba med oss i 4 dagar.. Han ska absolut INTE Sjunga lr dansa.. Haha!! Han få jobba med lite smått & gott, alltiallo Joel!! Haha..
Har planerat lite Thairesan med Jelan.. Woohoo
GLÖM INTE PASSET! ;) Haha.. Typiskt mig om de skulle hända, förvånad blir jag då inte..
Måste ju ha med mig all packning till Sthlm eftersom att jag ska jobba tills på söndag!Så nu är de stress som bara sjutton.. Springer som en galning överallt och fixar & trixar.. Tvättar STOR städar (Banne dig Kasper om de inte är lika fint i min lya när jag kommer hem..), lagar mat & försöker packa lite :P

Nu kallar tvätten..
HörsHeej..

Våren är här and I löööve it, PUNKT!


1 kommentar:

Natta sa...

kom hit nuuuuu!! :D