måndag 8 februari 2010

Helgen..

Trött tjej är jag efter den här helgen!!
Fredagen var mys, jobb & käk på Church Street med jobbet.

Lördagen spenderades i Sthlm, där Alva sökte till Talang 2010..
Hon va grym, förrutom att ljudet var skit kasst.. Skit förbannad blev jag på de!
Får se hur de går när dom hör av sig! Jag håller tummarna de hårdaste jag kan :)
Efter en tupplur i bilen påväg hem så gick jag & Ida på spelning på Spegeln..
Mycket trevligt!
Sen blidde de utgång, ojojoj.. Va ska man säga! Hehe..
Kul va de! :)
Söndagen va inte lika kul, blev sjuker :(
Jätte trist..
Hosta, snuva, huvudvärk & magont! Toppen..
Blidde inge jobb idag inte! Kunde inte säga ett ord i morse!
Men som tur var så har Sandra varit här och underhållit mig :D

Men imorgon är det dags för jobb, så nu är det bumms i säng för att sussa!
Natti natt..






Inga kommentarer: