tisdag 23 februari 2010

Fläskläpp dagen till ära.

Olyckfågeln är framme, satan i gatan också.. Att jag ska ha sån otur! Haha
Spelade bandy med barnen på jobbet idag, det började med att alla skrek barnen mot Amanda.. Woohoo tänkte jag, detta kommer att gå galet! Haha.
Och mycket riktigt, jag ska rädda ett mål så faller hela jag smack ner på backen in i målet! Upp & hoppa.. Efter mycket skratt & att barnen skrek "fröken ramla,fröken ramla" så 10 min efter vurpan så laddar ett av barnen ett tokhårt skott mot mål där jag då står och pratar med en annan lärare.. SMACK sa det, bollen rakt på läppen!!
Jaaah, sa jag.. så nu är det slutspelat för min del idag! haha..
Så nu är halva läppen lika stor som Anna Ankas läppar ungefär.
Så va har vi lärt oss av det här?!
Jo, att Amanda inte är någon hockey/bandy spelare. Punkt!

Ska snart ta en prommis till jobb nr2 och sjunga sig lite med barnen!
Ha en bra kväll!!


Inga kommentarer: