söndag 17 januari 2010

MELODIFESTIVALEN.

Jajjemään.. Jag har fått den äran att gå på melodifestivalen i Sandviken den 13/2 som Eriks anhörig! Hehe.. Woohoo.
Skit kul ska de bli!
Ska få umgås med Molly, mamma Helena & Annamia mm. :D
Va så satans länge sen jag träffa dom nu, så de ska bli superskojj.
De tackar vi Tomas för :)

Söndagen ser ut som så....
Att efter en väldigt bra sömn så ska jag iväg och kika på hockey med Eva!!
Hemskt mycket trevligt såhär en söndagseftermiddag!
William ge järnet nu!
Sedan ska jag umgås med min älskade kusin Oliwia! Kika film lr en bio får det bli!
Mycket lugnt känner jag eftersom vi har skriskodag imorgon på skolan.. Hahaha..
Och jag ska INTE åka, herre min gud!
Bambi på väldigt hal is.. Men de har sin charm de med!
Nu är det dags att åka!!






Inga kommentarer: