onsdag 27 januari 2010

I´m back..

Nu är jag tillbaka efter att varken dator eller internet fungerat!
De tackar jag Johan Lindberg för som räddat båda datorerna!!
Snart får jag tillbaka min pärla till dator..
De får duga med den lilla rosa sålänge! Haha

Hatar detta väder iallafall, och duktig som man är så glömde jag täckisarna & mössan hemma idag. Plus att jag hade converse eftersom båda mina vinterskor gått sönder! Herrejösses. Inte bra.
Svinkallt va det ute när vi skulle leka i snön med barnen! Usch..
Stålwomen som man är så klara jag hela 35 min, haha.. Woohoo.
Har även varit hos moster & firat Oliwia som fyller 13 år på lördag..Shiit i min gata va hon växer snabbt, helt tokigt. Glad blev hon för presenten iaf, huvudsaken de.
Tårta, god mat & trevligt sällskap! Till och med Anton hade tid att vara med hemskt mycket trevligt.
Imorgonbitti är det dags för ett träningspass igen!
Efter några dagars paus kan det behövas satt jag inte tappar allt nu!
De kan ju lätt bli så.

God natt & sov så gott!

Inga kommentarer: