tisdag 10 augusti 2010

Träningsvärk & sjuk i kroppen.

Träningsvärk like hell hade jag imorse när jag vakna, haha..
Usch de märks att man är otränad, men de ska de bli ändring på!!
För imorgon går vi på´t igen!! Haha..
Idag har det varit chill, vaknat, lagat mat.. utan att bränt (vuxenpoäng till mig), myst med katta och vart på Helges och jobbat lite!
Grädden på moset är väl att jag börjar bli sjuk också, inte alls bra om ni frågar mig!!
Känner mig alldeles febrig.. Attans!! Har INTE tid med nån satans sjukdom. PUNKT
Imorgon är det sista lediga dagen sen börjar vardagen igen! De ska bli skööönt.

För tillfället sitter jag med färg i huvvet och lyssnar på när Sandra berättar om sin dag med trosorna åt fel håll, larm på moppar & nånting som fräter!! Haha..
Fatta man jue!!

Nattinatt!!
Hej.



Inga kommentarer: